/ vardagen och livet /

hanna-dagen

idag har jag bjudit en vän som heter hanna på fika. en annan hanna än jag själv, då. det var kul att se henne igen. hon ska få en bebis snart. vill jag också ha.
 
det är min namnsdag idag. har fått present av både mamma och pappa, dom visste inte att den andra hade gett. så nu ska jag beställa en personlig almanacka och en prenumenation på STYLEBY. man fick dermalogicaprodukter på köpet, vilket är bra för en fattig bonddräng som ska till thailand. då får jag testa på det också så jag vet om det är något att ha. superduper. en almanacka behöver jag för att få lite struktur på livet mitt da. kan känna sån otrolig stress att jag inte minns vad jag planerat och sådär. men ändring på det nu!
 
fick blommor av snälla hanna också. så fint. får dock inte in bilderna på datorn så får visa en annan dag kanske... haha.
 
en bild sålänge på när jag var väldigt brun och väldigt vit i håret. saknar.