/ vardagen och livet /

tuesday

hej vänner! vilken underbar dag detta är. har jobbat 06:30-16 och det var en nästintill perfekt arbetsdag, enligt mig. tiden gick fort och det var lagom mycket att göra. wehå. 
 
nu är jag hemma och har inga större planer för kvällen. ska färga håret på mami och träna lite maybe. har ju blivit världens galnaste och börjat tatuera mig, och är sjukt sugen på fler nu. tänker på tatueringar nästan hela dagarna. tror typ att det är min grej, haha. sen så har jag i princip grått hår nu med efter en aning för lång verkningstid när jag färgade håret senast, så kör på en cool stil just nu haha. nä, men jag är lite småball ;)
 
skämter te ett lite bare. blir så när man inte skrivit på länge. hehe. vill hitta på något askul ikväll, känner mig så ledig även att jag jobbar 10:15 imon. ska nog ta och styra upp nåt! hörs<3<3
 
 
 
#1 / / Anonym:

Älskar verkligen din blogg Asså.. Du är så jävla snygg :)

Svar: Amen åh så glad jag blir!! Tack!
Hanna Kinnander