/ vardagen och livet /

aj mitt huvud

hej alla kompisar! mår ni bra? jag är ganska glad och sådär iallafall, men har en sån jäkla huvudvärk, vilket är sjukt irriterande och segt. känns som att det kommer från ryggen och nacken. ska boka massage men mamma vägrar typ hjälpa mig haha, så måste bara samla mod att ringa själv först! inte lätt att bli vuxen. 

näää men annars då... ska käka torsk och spenat till middag ikväll:) fin matlåda. såhär efter åtta månader på mcdonalds börjar jag faktiskt tröttna lite på den maten. fast det är fortfarande gott ibland, samt smidigare än att behöva fixa matlåda. men det håller inte att käka donken flera dagar i veckan;);)

vill komma på något mer att skriva om än mina lama dagar haha. ska se om jag kan komma på nåt. lite inspobilder kanske:)) inte alls det enda jag brukar lägga upp som omväxling ju!:)!:)))

take care