/ skönhet och ytligheter / vardagen och livet /

fransförlängning

inte världens bästa bild, plus att de börjar lossna, men har i alla fall fransförlängning för tillfället! det är verkligen något jag kan rekommendera att skaffa sig såhär på sommaren, det underlättar livet på riktigt. speciellt när man ska upp tidigt och jobba, då ser man ju inte helt nyvaken ut om man inte orkar sminka sig. sen är det najs att inte behöva sminka sig överhuvudtaget. nu när det är såhär varmt smälter ju allt bort ändå. så ja, det är ett hett sommartips haha! nackdel? de satt sämre än förväntat  (var i och för sig tvungen att gnugga mig i ögonen pga att jag fick schampo i dem, man ska ej gnugga ögonen med fransförlängning) och jag hade egentligen velat ha tjockare. men det blir det nästa gång, kommer absolut fortsätta gå och fixa det! har såna mesiga egna fransar haha. 

jag gjorde mina på mybeauty. där vid klt, ni vet.