/ vardagen och livet /

busväder

har åskat och blixtrat som bara den nu på morgonen så vi har suttit inne i husvagnen och spelat mastermind. sjukt roligt spel faktiskt. men nu har vädret lugnat sig lite så snart drar vi iväg på äventyr! mamma vill titta på sånadär raukar. vet inte om jag är sådär aspepp på det, men vi får se vad som händer. 

annars då? min hals börjar typ svullna upp igen. fick halsfluss och öroninflammation på rhodos och jag trodde det hade gått över eftersom jag gått på penicillin och så. men tydligen inte. passar ju verkligen bra att bli sjuk igen nu när johannas bebis kommer :))) suck. sen har jag en ruskig fuldag idag med. så det mesta suger. adjöööö! 




#1 / / A:

Hej Hanna!

Jag undrar om du skulle kunna göra ett inlägg om hur man kan få vita tänder och kanske vad du använder/vad du tycker funkar bäst?
Jag tycker du har den där riktigt fina ''pearly-white'' tonen på dina som är så snyggt!

Tack!

Svar: Hej! Det kan jag fixa :) och tack så mycket!
Hanna Kinnander