/ vardagen och livet /

sunshine

 
hej vänner! hur är det med er?
 
med mig är det hyfsat. har haft ont i huvudet hela dagen hittills. det small till igårkväll innan jag skulle sova från ingenstans och den har börjat släppa först nu. men ah. hade bara en lektion i skolan idag med. började 11 och slutade 12. så är det dessutom soligt ute idag! så tycker man kan säga att det är en bra dag ändå. 
 
veckorevyn låg i brevlådan idag också, så har läst den sedan jag kom hem. fick något sorts motivationsrus helt plötsligt. det känns ju kul och bra, för det är egentligen ingen sådan typ av period just nu. haha. ska in och dra ett mördarpass för ben och rumpa på gymmet sen. kan kanske dela med mig av det sen om det är gutt? och om ni visar lite intresse för det. hehe. 
 
nuuu ska jag kika runt lite på datorn. förvänta er fler inlägg idag :)