/ vardagen och livet /

lördag

hej! igår var det allahjärtansdag som vi alla känner till. hade en bra dag. kort dag i skolan, middag hos maja med tjejerna och sen fick jag träffa min kärlek. perfekt. idag har jag övningskört jättemycket. körde faktiskt på vägar och sådant! så känns som att jag kommer framåt. har bara kört typ 5 gånger. så ska försöka köra så mycket jag bara kan så jag får körkortet nån dag!
 
ikväll vankas det, som jag nämnt tidigare, klassfäzt! så himla roligt! ska strax duscha och fixa iordning mig lite. vet inte riktigt vad jag ska ha på mig. och just det, på tal om det så testade jag några jeans som har varit för små förut. alltså såna jag vuxit ur. och jag kom i allihopa! så har blivit 4 par jeans rikare idag! riktigt härligt ändå :)
 
bild från igår
 
#1 / / Anonym:

Hur har du tränat och ätit för att komma i dom? Har nämligen samma problem! :( Tips tack! :)

Svar: det fula är att jag inte har gjort någonting på senaste tiden. kanske försökt äta lite mindre typ. fast knappt det ens! tränade första gången på typ en månad nu i veckan. men det som går snabbast på mig är att plocka bort pasta, ris, potatis (osv) och sötsaker. äter frukt om jag är sugen på nåt gott. sen att man försöker äta sig så mätt man kan på grönsaker. blomkål, broccoli och morötter mättar bra. då är det mindre risk att man börjar vräka i sig något skit eftersom man inte går hungrig! sen tränar jag bara styrketräning i princip. värmer upp 10-15 min så jag blir svettig.
dricker förövrigt minst 1,5 liter vatten varje dag. kaffe och te dricker jag med. säg till om du undrar något mer :) du behöver ej vara anonym
Hanna Kinnander