/ vardagen och livet /

home sweet home

nuuu har jag varit hemma cirka två timmar. skönt att vara hemma ändå. hemma är najs. faktiskt.
 
men ska in och jobba vid halv fem. det positiva med det är att jag får träffa min kompis emma som jag inte har jobbat med på evigheter! så skojsigt. hihi. annars har jag faktiskt lite ångest kring att jag jobbar hela helgen. är så sugen på att gå ut.. och det går ju inte riktigt om man slutar vid tio- halv elva tiden och börjar igen 8 på morgonen. men bara två veckor jobb kvar för min del nu :) eller okej, två veckor och två dagar!
 
sitter och lyssnar på miley och bloggcheckar lite för tillfället. ska nog gå ner och fixa mer kaffe snart. sov nästan hela båtresan hem. schöööönt. då orkar jag med en hektisk jobbafton hehe.
 
gammal arkivbild. hahahahahhaha så skojfrisk idag.