/ vardagen och livet /

flätlockar

hej! haha, inlägget om vita tänder lockade lite mer folk än vanligt såg jag. får väl börja skriva om lite intressantare saker då kanske! så roligt, hoppas ni vill stanna hos mei♥ det kommer ni nog inte göra, men ändå.
 
sov lite för länge idag. men behövde väl antagligen det! har bara käkat frukost i princip. tänker bara ta det lugnt innan jag ska in och jobba. förhoppningsvis får jag träffa lilla liam idag med!!! sååå spännande. kommer ju vara helt fäst vid den där killen och johanna kommer bli sååå trött på mig, haha. 
 
näää, men ska väl kanske komma på något kul att skriva om. ÖNSKA gärna inlägg! är verkligen jättekul om ni säger vad ni vill läsa om. så länge det är relevant hehe. 
 
ha en bra dag från mig med coola brillorna. döljer trötta ögon finfint.