/ träning och hälsa / vardagen och livet /

kämpar på

hejhejhej!
 
nu är jag hemma igen. ska alldeles strax hoppa in i duschen. ska bli skönt efter att ha svettats som en gris. intervallerna då? jo, men det gick väl ändå hyffsat! ska försöka att köra det ungefär varannat gympass. men det gjorde till min besvikelse faktiskt ont i benen :( men det var på smalbenet mer än vristerna, så undrar om det inte kan vara så att jag har en kronisk benhinneinflammation ändå... eller nej. jag vet inte. ska i alla fall fortsätta med det ett par ggr i veckan och sedan trappa upp och köra längre och mer om det går!
 
ska fixa ihop en lista på saker jag ska kolla efter i göteborg också. kan vara kul :P :P hehe. nä. men ska dricka lite kaffe nu innan duschen. eller efter. vene. sen måste jag skynda på lite! hoppas ni får en mysig kväll, dear readers.
 
jag nuuuu. hittade ett fint träningslinne i mammas garderob förut! är dock mer rosa än oranget irl.