/ vardagen och livet /

pepptalk för oss pinsamma människor

hej! glömde uppdatera. klantigt ju. intensiva dagar. haha, nä inte så. men ah. firade ju binky med ett gäng tjejer på cecil. gott och trevligt och sådär. sen träffade jag en livs levande kille och KAN ha haft något svart mellan tänderna under hela tiden. hade det när jag kom hem i alla fall. och vi snackar inget litet svart. och japp, jag skriver ut det inför hela världen. mest för att jag själv googlade på "något svart mellan tänderna på första dejten" och det inte gav några träffar. hade behövt lite stöd från någon som varit med om samma sak. sååå, tänkte vara ett stöd nu. vi måste inse att alla gör bort sig ibland. även jag! nä, det här är absolut inte menat så. men ah. tänkte bara säga att det här som vi alla befinner oss i just nu bara är livet och att sånadär pinsamma grejer som händer inte kommer betyda någonting om 100 år. inte ens om en vecka, och kommer dessutom hända alla någon gång. jag tänker skratta åt det som (kanske) hände. det kunde ju varit värre. tror jag i alla fall. haha. så kanske jag inte får kalla det "dejt". men ja. gutt ord och så.
 
sen tänkte jag även säga att SNÄLLA, berätta för den som har något mellan tänderna att den har det. eller andra saker i den stilen. hur pinsamt det än må vara. så kommer vi överens om att INTE SKÄMMAS för detta. ingen av parterna. för det kan hända vem som helst och nåt mellan tänderna säger faktiskt inget om personen. hahaha. detta var nog mest som pepptalk till mig själv. världens pinsammaste människa. men har faktiskt kommit över det rätt bra. hahahaaaaa, jag dör.
 
köpte justins parfym someday och ett par nya jeans i måndags, och ville verkligen använda dom igår! så var tvungen att hitta på något. visste inte vad jag skulle göra, men satte mig bara på bussen till ohamn haha. mobbad. men slutligen så fick jag en dejt med maja williams. himla bra! jättekul att se henne, var alldeles för länge sen.
 
för övrigt så drog jag ett gympass med adam igår och kan inte gå idag. körde knäböj med typ så tung vikt jag kunde för första gången. och som sagt, det känns idag. hehehe. brukar köra utan vikter när jag kör själv, och på bodypump kör man ju i en hel låt och därför har man inte så tungt på. men åh. asså ja. ska fortsätta med det, det borde definitivt ge. hehe. 
 
ikväll ska jag till bengtssons. blir najs. puss och kram. instapics.