/ vardagen och livet /

malmö here we come hehehe

hej på er! nu drar jag till malmö över helgen för första gången i mitt sjuttonåriga liv. känns faktiskt ganska efterblivet att aldrig ha varit där. men det ska nog bli bra! hotellfrukost, shopping och melodifestivalen är väl det jag ser mest framemot. min morbror har varit med och skrivit sylvia vrethammars låt, så det är lite därför vi ska åka och kolla. hehe. det blir najs! sitter ganska bra, typ rad 16 på "golvet", så funderar på att gå all in på ballonger och lysande pinnar och vinka vilt in i kameran om jag får chansen. hahaha. nä, ska försöka hejda mig lite. vet knappt vilka som uppträder, bara ulrik och sylvia haha.. men inte helt fel att få se danny och gina. heheheeee.
 
hoppas verkligen att mamma och pappa har sparat pengar så jag kan shoppa. vet massa jag vill ha. meeeeen nu rullar strax bilen, så måste avsluta. ha en bra helg! lämnar faktiskt datorn hemma. 
 
#1 / / julia:

SNYGG!

Svar: åhh, tack!! detsamma! :)
Hanna Kinnander