/ vardagen och livet /

a dream come true

okej.. hej. asså fyyyyyyfan. dagen är snart kommen. dagen jag väntat på i evigheter. asså herregud. IMON SKA JAG FÅ SE JUSTIN UPPTRÄDA(!!!!!!). kan inte ens förklara hur det känns inom mig just nu, för jag KAN INTE FATTA DET! och det skrämmer mig. kommer inte kunna fatta det när jag väl står där heller. kommer alltså aldrig fatta vad det är jag kommer få uppleva. imorgon, den tjugotredje april tjugohundratretton, går en av mina högsta önskningar i uppfyllelse. oh my god är allt jag kan säga. jag kommer ha varit på en justinkonsert. jag kommer ha stått där och skrikit med tårar sprutandes från ögonen och fått se världens bästa justin uppträda. vår tids största artist. helt ofattbart. vet inte riktigt hur jag ska få kunna få utlopp för mina känslor. lär explodera av lycka och allt vad jag nu kommer känna. assåååå herregud!!! detta är det vildaste någonsin. HAN FINNS PÅ RIKTIGT. HAN ÄR I SVERIGE JUST NU. KLOCKAN ÄR LIKA MYCKET FÖR HAN SOM FÖR MIG. bara det är svårt att få in i skallen. 
 
anledningen till att jag skriver nu är att jag inte kommer hinna skriva imon. och ikväll ska jag nog dra och träna. måste även tömma mobilen och lite sånt. assåååååååå. samtidigt som det ska bli förbannat roligt så vill jag inte att det ska vara över. kommer vilja återuppleva konserten om och om igen, det vet jag. men FY vad jag ska njuta när jag står där. av vartenda ögonblick. shit asså. detta känns alldeles för overkligt. helt sjukt. och sjukare lär det bli!