/ vardagen och livet /

the last few days

hej! jag är ingen driven bloggare längre. känns jobbigt. faktiskt. måste ta tag i detta. för min egen skull. det är så kul att se tillbaka på, uknow. orkar inte skriva en roman om varje dag. så säger bara det huvudsakliga. hehe. men börjar med att berätta om idag. måndagen den tjugoåttonde maj. japp. har varit i skolan. skrivit psykologiprov. tror det gick rätt bra. hoppas det iallafall. försökte plugga disciplinerat igårkväll. gick sådär, faktiskt. min hairdonut blev plötsligt väldigt fascinerande att snurra runt fingret. facebook blev det jätteintressant. gitarren blev väldigt lockande att spela på. ni vet hur det är. men jaja. dagen har väl varit ganska bra. gjorde matte nationella muntligt också. himla mycket hela tiden!!!! nån måtta fåre väl vara. har sagt det tusen gånger nu känner jag. men åhhhh, asså inte alls länge kvar nu! så hold on, guys. snart är vi fria fåglar igen. mmhhh.

har suttit med samhällen och renskrivit lite anteckningar osv nu på eftermiddagen. mina axlar är helt förlamade. måste få massage sen. har spelat "payphone" x antal gånger också. micket skojig att spela må jag säga.

så. fredag-söndag i korthet.

grillade med alice, alma och maja i gunnarsö. engångsgrillar var knepigare än vi trodde.



lördag: mange makers levererade. haha.. starstrucked_chey.


vet inte vad för djur jag ser ut som, men det gör inget. tyvärr kom en av dom inte med på bilden. men han står ju där bredvid, som ni ser. haha.

hittade min fake-onepiece. så mysig. men sjukt varm.


morsdaggrillning. mormor, leffe (hennes.. sambo eller vad man säger), farmor och farfar kom på besök. tjalala. plockade syrener till min mami.


mm, det var väl i stort sett det jag hade på hjärtat denna afton. vet inte vad som händer ikväll. ont i huvudet sen allt pluggande. så tänker inte sitta här anymore. adjö!
#1 / / Ronja:

hej!

Fin blogg, kolla järna in min blogg om du har lust:)