/ vardagen och livet /

med en enkel tulipan

hej på er! förlåt för utebliven uppdatering igår. så börjar typ varannat inlägg, hihi.

idag fyller min bästa år, så därför vill jag ägna denna sång till henne.

med en enkel tulipan, på bemärkelsedan
jag har den äran, jag har den äran
att gratuera



maja älskar den låten. hahaha. men, ja. nu när hon ÄNTLIGEN fyller år, så kan jag dela med mig av en kul grej, eller så. 31 AUGUSTI SKA MAJSAN OCH JAG PÅ LADY GAGA! wihhhh!!! jag har vetat det sen jag fyllde år (17 juli), men har ju varit tvungen att hålla detta hemligt. haha, men nu så! så himla kul. och så justin i april!!!! fett.

gör inte mycket alls just nu. ska fixa lite grejer, så ska jag hem till maja ikväll som bjuder på mat och sånt. redigt nirre. ska platta håret nu. vet inte när jag gjorde det sist. måste varit 2,5 månader sen eller nåt. sjukt va? vi hörs imon igen. possposs!

#1 / / Anonym:

tack kära du! Min lilla tulpan ;) TAGGA GAGA OCH JUSTIN!!!