/ vardagen och livet /

badrummet

hej alla vänner! 

som många av er säkert vet har jag skaffat mig en egen lya nyligen. en liten söt 1,5 som jag trivs jättebra i! det går ganska bra att bo själv tycker jag, men det här med att handla och laga mat är svårt för mig ännu.. haha, vet inte vad jag har ätit senaste månaden.

har ju då som ni förstår målat, målat och målat nu senaste veckorna och börjar snart bli klar! bara köksskåpen kvar, gällande målning iallafall.

tänkte börja visa lite för- och efterbilder om ni är intresserade :) börjar med badrummet, satte nämligen precis upp hylla och spegel så det var ganska redo för fotografering nu. är bara småpiff samt ny lampa som saknas annars är det klart! 

hade ingen förebild till andra bilden, men ni ser ju skillnaden. har målat kakel, tak, väggar, lister och bytte handfat. jäkla jobb faktiskt men blev iallafall jättebra och fräscht utan att riva ut hela skiten. 

höööörs kram 



#1 / / Anna:

Blev riktigt snyggt! :D

Svar: Tack!!
Hanna Kinnander