/ vardagen och livet /

glad flicka

hej! idag fick vi sovmorgon till klockan 12. dock var det ett missförstånd. men det löste sig. det blev en väldigt vild morgon måste jag säga. men pallar inte berätta om det nu. fick veta att jag fick C på matte nationella. känns bra ändå. lugn dag i skolan. slutade runt klockan två. har haft en perfekt eftermiddag. mötte upp maja w på nilssons vid fyra för en liten catchup. alltid lika najs å träffas eftersom det blir såpass sällan. 
 
nu ikväll har jag pluggat och spelat gitarr. helt okej ändå. ser ut som ett troll just nu (har jag i och för sig gjort hela dagen) så ska hoppa in i duschen nu efter jag klickat "publicera" och sen ska jag gå och lägga mig. så himla skönt att gå å lägga sig ändå. somnar nog gott inatt. har haft en så himla bra dag känner jag! så najs. fler såna, por favor!
 
haha juste. hände en så himla ful sak när jag skulle gå av bussen förut. hahaha, dörrarna typ öppnades lite, så stängdes dom typ igen rakt framför näsan på mig. blev typ livrädd. hahahaha, galet fult! fick till och med en tweet om det av maja som såg allting :')
 
 
godnatt alla vänner!
 
 
 
#1 / / Anonym:

Så gulligt troll =))

Svar: hihihih tack så mycket då! :)
Hanna Kinnander