/ vardagen och livet / äventyr /

malmö/mello

heeeej på er! har ni haft en bra helg? det har jaaaag : kom ner till malmö runt halv 7. gick ut och åt, sen hängde vi med till hotellet där min morbror och hans fru skulle bo på. satt och spanade efter kändisar eftersom artisterna och låtskrivarna och domdär skulle bo där. tittade främst efter gina och danny, men såg inte någon av dom. synd ju.
 
åt jättegod hotellfrulle morgonen därpå och sen tog vi en sväng på stan. tänkte ta och plåta mina inköp imon när det är ljust. är jättenöjd i alla fall, skönt att stilla shoppingbehovet lite haha. glömde dock min halsduk på ett gina tricot som jag var tvungen att gå tillbaka till sen. värsta äventyret, haha. men staden var bra tycker jag, kan tänka mig att det är skitmysigt på sommaren! 
 
på lördagkvällen var det ju dags för melodifestivalen. vi skulle ta ett tåg dit och det var sååå nära att vi missade det. vi sprang som fem pajaser genom centralstationen, måste sett helt sjukt ut hahaha. när vi kom fram till arenan var det typ 45 minuter kvar tills det började. fick typ mycket bättre platser än vad jag räknat med, så syntes i tv-rutan ett par gånger! haha, såg ni mig? om ni inte såg mig så såg ni nog i alla fall min pappa när han fick en puss på handen av ralf. hahaha. så fult. 
 
asså det är verkligen en helt annan känsla att vara på plats än att sitta hemma och kolla. t ex så kände man verkligen eldens värme i ansiktet under "bed on fire"-numret. haha. bra exempel ju. nää, men det var väldigt skojigt faktiskt! finns egentligen massa mer att säga, men pallar icke skriva mera.
 
skola imon igen. ska faktiskt bli kul på sina sätt. får ju äntligen träffa maja igen. har inte sett henne på evigheter. så ska det bli najs att få busa med mina klasskompisar igen. godnatt!
 
här kommer ett gäng ganska dåliga bilder. haha, det bästa jag kunde åstadkomma..
 
haha, satt precis bredvid den där som dom går på till scenen.. heter det podie?
en glad hanna med en ballong hehehehe. fulis. 
lite läskigt nära hahaha.
gina såg så HIMLA minimal ut irl
robin stjernbergs nummer. visst såg det fint ut med det där sprakande? :')
morbror mats till höger. är så stolt över honom :) va kul han måste haft denna helg!
 
#1 / / Liza Bengtsson:

Häng med oss till Malmö i sommar? Gå lite på stan, sola, bada, gå på stranden, se sig runt lite, vill dit nuuu!

Svar: ja men lätt!! vore jättekul! :)
Hanna Kinnander

#2 / / Fatma:

nice :)