/ skönhet och ytligheter / vardagen och livet /

red hair

tjosan mis amigos!
 
det här har varit en bra dag. har köpt kappan som jag trånat efter (haha lol) och VÄRLDENS gosigaste tröja som jag kommer bo i från och med nu, samt rengöringen från avéne och ett nagellack. och en bodylotion med. så har jag ju varit hos frisören, som det har varit ett jäklans ståhej om de senaste dagarna. haha just kidding, guys. men nu är de klippt, färgat och klart! är jättenöjd!
 
före: (som om ni inte visste..)
 
efter:

tror bilderna i alla fall ger hårfärgen en hyffsad rättvisa. svårt å veta, har ju inte vant mig än! hihi. men i like it alot♥
 
myskväll med ben&jerry och godis väntar nu. hahah skoja bara. inte för att det inte skulle va troligt. men nä. ska käka passionsfrukt framför desperate housewives. efter att jag har färgat ögonbrynen. och så. men hoppas allt är bra med er! haha, tror inte jag fattar att folk faktiskt läser mina inlägg på riktigt. inte för att ni är många som klickar in, men ändå. vet inte vad jag tror. hihihihi men adjö!
 
 
#1 / / Liza Bengtsson:

Visst är låter toppen! Alltså åååååh!
PERFEKTA jackan och ditt hår, alltså finns ju inget annat att säga än att det är toppen, åhhh! Underbart fin du är! <3

#2 / / Philippa Nilsson:

Du är så snyyyggg Hanna!!

#3 / / Becci:

Du är så extremt söt! Helt sjukt.