/ vardagen och livet /

matkoma

hej! här sitter jag som ett belåtet svullo efter en myskväll med majsan och bea. vi har bland annat lagat lite tacos, snackat lite skit och kollat på "friends with benefits". mycket bra faktiskt! appropå filmer, så är jag lite småsugen på att gå och se "the hunger games". alla säger ju att den är så bra. jag ska faktiskt vara ärlig och erkänna att jag SUGER på att avgöra sånt. det är mycket jag inte är bra på att avgöra. mat, till exempel. kan inte avgöra om det är gott eller inte. vet att typ skolans kalopps inte är någon hit, men annars.. nej. men aja. haha.

blir så glad av att höra att jag, hanna k lixom, kan påverka andra positivt. fick höra det idag. och åh. det värmer asså! får höra så mycket nedlåtande kommentarer om dagarna. eller okej, kanske var att ta i. men vissa vill verkligen uppfatta ALLT jag säger eller gör som något negativt. det gör mig ledsen. cause i'm not that kind of girl. blir glad när folk fattar att jag inte är ond. eller okej. har faktiskt lärt mig i skolan att alla människor är onda. men tror ni fattar guys.

tror att jag ska börja våga skriva lite mer än "dagboks"-skriveri här. gillar ju själv att läsa när andra "talar ut" om saker eller så. tycker till lite, lixom. så om det är något, så kan ni fråga. *känner mig modig*

men har faktiskt haft ont i huvudet hela dagen och är väldans pömsig känner jag, så tror jag går och lägger mig. hörs imon! godnatt




NOMNOMNOMNOM. mådde dock jätteilla efteråt.. fast det är det ju värt :)
#1 / / Sofiiiaaaaaaaaa:

Du är go hanna! härlig blogg haha! :D