/ vardagen och livet /

fotat hela dagen

Hej mina vänner!
 
Har ni lagt märke till att jag ändrat stil i bloggen? Skriver numera stor bokstav i början på meningar. Helt otroligt.
 
Idag har jag fotat typ hela dagen. Vi har en fotouppgift i skolan som jag anser är lite halvseg. Om jag ska fota vill jag helst bara fota normalt samt på mina egna villkor, haha. Gillar inte fotouppgifter. Men kämpade ändå på några timmar i Påskallavik, med Alex som tapper modell. Blev ganska fint. Sen åkte jag till Johanna och Liam för att kunna knäppa av en bild med känslan "glad". Det började bli mörkt ute så bilderna blev inte perfekta direkt, men det får funka. Han är så gullig, min lilla gudson<3 Gjorde dock bilderna väldigt små nu för att kunna få upp dem här på bloggen lite enklare, så vet ej hur kvallen blir nu. Hihi. Hejdå! 
 
ps. förmodligen värdelös kvalle haha. ds.