/ vardagen och livet /

har det bra

jag har det verkligen så mysigt varje kväll efter jobbet. idag åt jag grönkål och testade även att steka lök, haha. alltså som lökringar fast istället för att fritera och ha nån smet runt. det är nog det godaste jag vet nu. är så taggad på att göra biffar typ och ha det till. älskar älskar älskar det!!!
 
nä, men alltså jag har det verkligen trevligt. hade velat stanna uppe hela natten och bara chilla såhär. kolla på datorn, skriva lite grejer, googla och forska. och sånt. fyfan så mysigt det är. mitt sällskap äger. längtar tills jag någon gång har ett eget företag. eller ett arbete som innefattar mycket pyssel på datorn.
 
måste ta ett litet bad nu innan läggdags. kanske lägga någon mask i nyllet med. problemet är bara att varmvattnet är lite lurigt denna tid på dygnet. ska nog klaga till vaktis. åh, vill bara steka upp mer lökringar... det var den bästa idén jag fått idag verkligen att testa det.
 
har hållt mig sockerfri i tre dagar nu, vilket är otroligt. ska vinna över de onda, manipulativa tarmbakterierna. ni som vet, ni vet. men antar att ingen av er vet. är väl bara jag som intresserar mig för sånt. men mamma vet också, för jag har förklarat för henne.
 
hejdåååå godnatt imon är det sista jobbdagen innan TRE underbara dagar ledigt.