/ vardagen och livet /

samma tröja idag igen

hej alla. 
 
har en lånemobil nu. värnar om den med livet för att inte förstöra den. 
 
nu är det faktiskt bara två jobbpass kvar innan fem dagars julledigt. otroligt otroligt skönt. vaknade alldeles för sent idag och kunde verkligen inte ta mig upp ur sängen. sååå tungt huvud och så lite ork. insåg sedan att jag inte hade något att äta hemma, så gav mig ut på en promenad innan jag gick till affären. måste verkligen försöka traska 30 minuter om dagen åtminstone. det är viktigt för hälsan. 
 
känner nu när jag skriver detta inlägg att jag är gjord för att sitta framför en dator. skriver snabbt även att det var månader sen jag skrev sist. otroligt. 
 
måste duscha lite innan jobbet. känns så otroligt onödigt. men man kan inte hålla på att duscha håret mitt i natten heller, så jag har inget val. kämpar på med brun-utan-sol för tillfället. det är typ värt. men har fått två finnar i pannan som gör ont och kudden blir ju alldeles äcklig. men ja, vad gör man inte denna bleka årstid.
 
har två laxar i ugnen. så sjukt svårt att avgöra när de är klara, om man inte vill in och gräva i dem dvs. men det orkar jag inte.
 
vi hörs snart
ha det
 
/hanna.k. i samma tröja som senaste inlägget... är ju så att man får skämmas.