/ vardagen och livet /

hej hej hej hej

hallå mina vänner.
 
tänkte bara säga hej. hoppas allt är bra. denna vecka jobbar jag kväll så jag ska strax dra. lämnade in min totalkrossade mobiltelefon idag på telia, hoppas verkligen att jag får en ny innan fredag. går sådäääär för mig att få igång min gamla fyra. mammas fungerade inte så hoppet ligger på min nu. den har laddats i typ en timme men startar inte... kanske blir en mobilfri vecka haha. spännande.
 
idag ska jag pröva lyckan på att använda mina gamla glasögon från åttan på jobbet. orkar inte med de där skyddsglasögonen vi är tvungna att ha. kan dock inte avgöra om mina glasögon är asfula eller ganska fina. trivs ändå ganska bra i dem och mina runda kinder får plats bakom glasen. vi får se hur det går, om mina jobbarkompisar kommer vara elaka eller inte.
 
puss ha det så bra! detta var kul, vill verkligen fortsätta men det är sjukt svårt att ta tag i!
btw, gjorde fransar idag och ljusade upp håret igår. jag mår!!!