/ vardagen och livet /

tillbaka för att stanna?

hej på er! så längesen nu. verkligen längesen. det är mycket som har hänt under tiden jag varit borta. har varit på bal, tagit studenten, sett miley cyrus och one direction, varit på rhodos med tjejerna och fyllt hela 19 år, för att nämna de största sakerna. har även varit på öland och ska till gotland på måndag, vilket jag har ångest för nu när jag kom på att johannas bebis är beräknad nu i dagarna. så otroligt stort. är så stolt över henne och hennes styrka. detta kommer bli så bra. bebismys resten av sommaren låter ju inte helt fel♥
 
finns ju massor att berätta egentligen. men det är ju bra, för då har jag något att skriva om. blev plötsligt motiverad till detta! så kul va? det äger ju att blogga egentligen. vet inte varför jag alltid ska sluta. men ja. nu vill jag nog ta tag i detta! 
 
idag ska jag in och träffa min kära johie, sen blir det jobb resten av kvällen. lite synd, med tanke på att vi var ett tjejgäng som skulle ut och käka idag. men men! 10 augusti slutar mitt sommarjobb för detta år och då ska jag ta vara på varenda dag av sommaren. puss och välkomna att kika in på bloggen varje dag igen från och med nu, kära läsare. nu kan ni förvänta er att jag faktiskt skriver något! ha det så bra, så hörs vi.
 
bilder från min instagram den senaste tiden. eller ah, typ senaste två-tre månaderna.