/ vardagen och livet /

ledighet

hejsan!
 
kom hem för ungefär en timme sen efter att ha varit inne och jobbat sen åtta i morse. känns i fötter och ben att jag har jobbat mycket denna vecka. sjukt trött och öm, haha. men nu har jag några dagars ledighet framför mig. gott. sen jag kom hem har jag duschat, gjort ansiktsmask och målat naglarna med ett gellack som används utan UV-lampa. funkar väl hyfsat! det går i alla fall enklare att göra vita naglar med det. så ja. håller på att ladda min systemkamera (jaaaa, jag tar detta på allvar nu!!!) så kan fota nagellacken och skriva lite mer om dem någon dag. 
 
annars så ska jag träffa fanny idag. vet inte riktigt vad vi hittar på! bara chillar lite antar jag. ska i vilket fall bli kuuuul.
 
hörs snart♥ hoppas ni har och får en bra daaaag!
 
 
#1 / / Beatrice Lind:

Härligt ju! :D

Svar: jaaa! :)
Hanna Kinnander

#2 / / Robex Lundgren:

fin bild

Svar: åh tack!!
Hanna Kinnander

#3 / / Ida Nilsson:

Ledighet är bäst, så är det ju bara ;)

Svar: eller hur!!
Hanna Kinnander