/ vardagen och livet /

OKEJ PALLAR EJ

skrev ett inlägg och skulle bara lägga till en bild, men så försvann allt............. blir man glad eller??? :)
 
i alla fall så ska jag in och träffa bella nu. hon ska uträtta lite ärenden och sen ska vi fika. var för övrigt inne och fixade håret hos kim imorse. så nu sitter det där det sitter! nöjd nöjd nöjd. nu måste jag dra till bussen!
 
fina bilder<3
 
#1 / / mimmi:

finns inget så irriterande! så många långa inlägg jag skrivit som bara försvunnit :(

Svar: ja alltså förstår inte ens hur det blir så? ska sudda nåt jag skrivit men så tror datorn jag vill klicka tillbaka massa sidor. fy vad ledsen man blir iaf :(
Hanna Kinnander

#2 / / mimmi:

men om man har tur finns allt kvar om man går tillbaka, men ibland vill ju inte turen vara med en...

Svar: hade otur denna gång! :( man får ta det försiktigt haha
Hanna Kinnander