/ vardagen och livet /

dagen försvann bara

hejsan hejsan.
 
alltså denna dag har verkligen typ försvunnit. den har i och för sig varit skitlång. var och jobbade imorse och det känns ju verklighen som en evighet sen. allt jag har gjort idag känns sjukt långt borta. men ändå. det är nog för att denna kväll är ett så fruktansvärt slöseri med liv. jobbar inte förrän imonkväll. måste alltså inte upp tidigt eller något sånt. men ändå sitter jag bara här hemma och gör ingenting??? så otroligt rastlöshetsframkallande, om det är ett ord. ALLA är på riktigt upptagna ikväll. blir förbannad. haha. jomen nästan!
 
aja. förutom att ha jobbat har jag suttit ute i solen ett tag och sen träffat en gammal klasskompis från påskallaviksskolan vid namn filip. hähä. var sååå längesen jag såg han senast. åtminstone 2-3 år tror jag! han är så jäkla rolig, så det var kul att få hänga med han en stund. haha. coolt. mm, nä men annars har jag duschat med tejphåret för första gången. var väl vid 16-tiden kanske, och i bakhuvudet är det inte torrt än :):):) och då har jag fönat också. kanske inte så noga just där då, men jaaaaa. det är ju lite jobbigt kanske. men annars är jag verkligen supernöjd.
 
nu blir det lite mycket text här känner jag i mitt hjärta. hehehe. får göra lite andra inlägg kanske. vi får seee. puss och kram.