/ vardagen och livet /

mysmorgon & fredag

hej! känns som att veckan bara har typ 3 dagar nuförtiden. helg hela tiden tycker jag? men det klagar jag absolut inte på! är leeeedig this wonderful weekend och 20-årsfirande står på schemat. SÅÅÅÅ JÄKLA KUL!! ikväll ska jag dock jobba 16-02 igen, men det blir nog najs. skulle testa att ha stegräknare på gårdagens pass, men tappade den tyvärr på en gång och hittade den inte förrän klockan 1. men idag ska jag försöka igen, kul att se hur mycket man faktiskt går under ett pass kan jag tycka:)))

hittills har jag bara chillat och lagat ihop en matlåda inför ikväll. helt efterblivet, men det var första gången jag gjorde något med kyckling helt på egen hand. haha. men det blev nog delikat. 

ska dra in och träna nu snart sen får jag se om jag hinner göra något annat innan jobbet. skulle gärna vilja träffa lilleman och johie, men vi får se hur det blir. spännande;);) 

bye friendzzz