/ vardagen och livet /

turban

hejsan! 
 
var i skolan mellan 10 i 10 och 12 idag i vanlig ordning! hahahaaaa. var skönt att vara tillbaka på sätt och vis. mår ändå hyfsat bra! halsondan som är envis bara. och tror verkligen inte detta svinkalla väder är till min fördel :( men ja. var hemma lite efter halv ett kanske. sen dess har jag gjort en lite halvgod smoothie, suttit vid datorn, läst SOLO som jag fick låna av maja och duschat. hinner nämligen inte duscha håret när jag kommer hem från jobbet så sent. så får bli så, även om det känns lite konstigt att duscha mitt på blanka dan.
 
är så sjukt likblek, speciellt om händerna. helt galet och jag överdriver inte! känner nästan att det är likabra att vara blek nu. brun utan sol håller inte på händerna. iallafall inte på mig. men usch, alltså det ser nästan läskigt ut! fy.
 
nu ska jag fixa te och nåt att äta. om en timme ska jag in och jobba!
 
ammah väämpaiah