/ new in och outfits / vardagen och livet /

hello my friends

fick hem både paketet från asos och nelly idag! så skoj. är nöjd med allting. jippikajej! men är inte så nöjd med bilderna...
 
mina pakeeeeet
 
klänningen och klockan. klänningen var liiite stor, men blir nog bra med skärp i midjan!
 
skorna och mössan. skönt att skorna passade. blir asbra sen när snön försvinner.
 
sjukt suddig bild. men det är iallafall den stickade tröjan. det är typ "flätat" på ryggen nedanför "hålet". älskar den!
 
sådär, det var det. plus ett par vantar. inte så intressanta. men jaa, antar att det är dags att beställa något mer nu då? nä, måste faktiskt hålla i pengarna nu ett tag! men när lönen kommer så :D haha. vem tror jag att jag är? så ful.
 
annars är det väl bra förutom att jag har fått väldigt ont i halsen igen. skippade därför träningen idag och åkte hem och drack massa te istället. hjälpte dock inte så mycket :( ska fortsätta ösa i mig massa te på jobbet. för japp, jag ska nämligen jobba ikväll. var ett tag sen nu, så har nästan glömt bort hur man gör haha. men ska bli rätt kul ändå, tro det eller ej. 
 
nu måste jag packa väska, byta om och föna håret. vi hörs! puss.
 
#1 / / My:

Älskar skorna! (:

Svar: Vad kul, jag med!
Hanna Kinnander

#2 / / Kajsa:

Var jobbar du?
Delta i min frågestund !!