/ confessions / vardagen och livet /

confessions

  • jag har rätt mycket bacillskräck i många sammanhang.
  • jag är väldigt rädd för att skada mig. vågade exempelvis inte dra ner någon på rugbyn och så.
  • jag har aldrig längtat efter vår och värme så mycket som nu.
  • jag rodnar jättelätt.
  • jag har aldrig velat ha långt hår så gärna som just nu. 
  • jag gillar inte iskallt vatten, tycker det gör ont att dricka.
  • jag får alltid lite panik av att se alla lägenheter i storstäder pga att jag inte känner en enda människa som bor i dom.
  • jag har inte ätit godis på över ett år. förutom hembakat julgodis, mörk choklad vid ett tillfälle och marschmellows i somras (glömde helt bort att det var godis). men inget lösgodis osv!
  • jag har stenkoll på hur mycket vatten jag dricker varje dag.
  • jag trivs verkligen inte utan örhängen. tycker ansiktet ser dubbelt så brett ut typ, haha.
 random bild. hello.