/ vardagen och livet /

lördag

hallå vänner!
 
det blev en romantisk middag på lilla krogen igår. hehehe. efteråt åkte vi bara hem till adam och chillade lite framför teven. asså är så glad att jag har honom. vet inte vad jag har gjort för att förtjäna en så fin kille♥
 
jag kom hem för typ en timme sen och tror faktiskt att jag skippar träningen idag. eller ah. nu är det ju redan för sent att åka in även om jag skulle ändra mig. haha. men nä. har tränat tillräckligt för denna vecka. vi ska träna imon på hotellet när vi kommer fram. så japp. blir en äkta mys- och slappardag idag istället! ska bara sitta framför datorn och kolla bloggar och forska (hahaha),  packa lite och sen vid halv 3 ska jag in för en fika med majsan och brallan. vilka mysisar vi är va. ikväll ska jag träffa adam igen. kommer sakna han när jag är i götet.
 
my love