/ vardagen och livet /

måndag

hej! 
 
idag känns det lite bättre än igår. skönt det. men är fortfarande rätt trött på allt. men ska försöka få en lite positivare inställning och hitta motivationen igen. mm. idag har jag varit i skolaaaan. kunde dock tagit bussen dit en timme senare eftersom det var redovisningar första lektionen som jag inte ska ha förrän på onsdag. så det sög ju. var redan 35 minuter för tidig till den lektionen pga bussen. så kunde varit där typ en och en halv timme senare än vad jag var. nu blev det lite flummigt kanske. men aja. kunde iallafall sovit en timme längre.
 
värsta jobbiga saken hände imorse med. vaknade pga att jag var kissenödig och trodde det var mitt i natten. så kollade jag på klockan och den var 10 i 7. yey! verkligen. 
 
kom hem lite innan ett och sen dess har jag bara chillat. ska fortsätta göra det en timme till tills jag ska in och jobba. hade tänkt träna, men orkar inte hålla på och åka fram och tillbaka alternativt packa och sånt. får träna imon istället. tror faktiskt jag passar på att göra det imon när vi har aslång håltimme mellan 12 och 14:50. jobbar nämligen imon vid 17:00 också, så hinner ju inte efter skolan. men ajaaaaaa.
 
hoppas allt är bra med er, mina vänner♥ bild från förra veckan