/ vardagen och livet /

hit ska jag

hej!
 
rhodos är bokat. 8 juli drar jag iväg med tjejerna för en grym vecka i värmen! synd att det är lite långt kvar bara.
annars då? jomen det funkar. sjukaste saken hände idag. något jag aldrig trodde skulle hända, typ. ödet är lite galet ibland och världen är liten asså. 
 
har inga planer alls för kvällen. får se om jag hittar på nåt överhuvudtaget. sitter just nu och kollar ikapp paradise hotel. jobbade både måndag tisdag onsdag denna vecka, så hann ju inte riktigt med att kolla. men blir dock mest ledsen av det. man känner sig typ bara mer jämförd med andra tjejer, så det suger ju lite. men det är ju iallafall underhållande på sina sätt.
 
imon ska jag förhoppningsvis träffa fröken williams och käka hotellfrulle och catcha up. sen ska jag kolla på klara när hon åker ner för rulltrappan med de andra luciakandidaterna. ska bli kuuuul. sen blir det nog en fika. på kvällen festar vi till det och får förhoppningsvis en asrolig kväll! 
 
hejdå amigos.
 
längtar
 
#1 / / Kajsa:

Så gutt!!