/ vardagen och livet /

att sluta tidigt

hej på er! glad tisdag! hoppas allt är bra. 
 
med mig är det bra. lite ont i huvudet bara. och tån. skrapade ju stortån i asfalten i lördags. jätteskönt var det. men japp. har skrivit spanska nationella idag. det gick bra. har dock varit helt vilt trött hela dagen. helt ologiskt, eftersom jag faktiskt somnade TIDIGARE än vanligt igårkväll. ser lixom inget samband mellan mina sömntimmar och hur pigg jag är. frustrerande! 
 
vi slutade strax innan 12 idag. och det var, som jag säger varje gång jag har slutat tidigt, en alldeles lagom skoldag! älskar att komma hem tidigt och bara vara för mig själv ett tag. chilla lite. najs najs najs. har kollat lite på ellen degeneres show. druckit kaffe. käkat varm macka. lite onödigt, men det fanns ju typ inget annat här hemma. får nog träna bort det sen. om huvudvärken går över snart, vill säga. ogillar starkt att träna med dunkande skalle.
 
ska hem till bengtssons lite senare ikväll i alla fall. bara tare lite lugnt. härligt ju. innan dess vet jag inte riktigt jag ska göra. fortsätta chilla lite. är på sånt inspiriationshumör. vill bara kolla på massa fina bilder på weheartit och klipp på fina tjejkändisar på youtube. är jag konstig? älskar i alla fall att göra det. och klipp på justin. bästa justin. läste förresten att han kommer till sverige igen på sin nästa turné. stämmer det, tror ni? vore förbannat asgutt i så fall!

adjö. jag idag hehehehee