/ skönhet och ytligheter / vardagen och livet /

påsklov

hej på er! nu är det äntligen påsklov och jag tänker verkligen utnyttja det till 100% och göra mitt yttersta för att vila upp mig. tänker även fräscha till mig lite. svettas på gymmet och försöka käka lite bra och sådär. har verkligen inte mått speciellt bra i kroppen de senaste (nästan) två veckorna, så måste få igång den lite igen nu känner jag. så lovet kommer alldeles vid rätt tidpunkt. 
 
DOCK åkte maja och alice till thailand idag, vilket gör att lovet förlorar sin klang litegrann typ. kommer sakna dom som bara den och det kommer vara sjukt tomt dom kommande två (OCH TRE) veckorna. fy asså. hade så himla gärna också velat sticka iväg och sola upp mig lite och bara ha det najs. men icke. det ENDA positiva med detta är ju att dom kanske kommer hem med lite fina grejor till mig. har bland annat beställt en gangsterkeps och VS-prylar. ah, och sen är det såklart positivt att två av mina fina kompisar förmodligen kommer ha det underbart i några veckor. och det är dom värda. asså tjejer. kommer längta sönder efter er♥
 
meeen apropå VS-prylar så HAR jag faktiskt redan fått en liten present av majsan sen hon var i london. en bodyscrub i doften "love spell". och inte nog med det. fick även påsen med stort P. fast okej. en påse är det ju inte. men hur som helst. känns lite som en dröm faktiskt. så himla fint. testade bodyscruben häromdagen, och den var faktiskt grym! trodde nog inte att den skulle va det. men det var den. mycket mer "koncentrerade" skrubbkorn än vad det brukar vara eller hur man säger. najs som bara den i alla fall. 
 
nuuu ska jag in till min granne på ett litet kalas typ. så är mina söta kusiner här med. mysigt!