/ vardagen och livet / wanties /

depp och bikinisar

hej! det är lite sådär med mig just nu. så det är inte kul. har haft huvudvärk och mått illa var och varannan dag i flera dagar nu. pallar icke. sen känner jag mig helt nedstämd och ful också. inte heller så värst skoj. behöver en liten vändning här i livet, typ. något skoj måste faktiskt ta och hända. justinkonserten är i och för sigom 34 dagar och jag tror faktiskt inte jag har fattat att jag faktiskt ska på den än! det är alldeles för sjukt. jag ska vara i samma byggnad som justin bieber. typ en av mina högsta önskningar kommer gå i uppfyllelse. lär kunna leva rätt länge på den konserten. ähe, asså gud. så vilt. kommer nog inte överleva om jag ska vara helt ärlig. 
 
meeeen, ja. som lite medicin/terapi så ligger jag i sängen och kollar lite kläder och sådära. snart dags att klicka hem lite nya bikinisar, vilket är najs samtidigt som det framkallar ångest. måste. fixa. kroppen. längtar verkligen tills det blir varmare ute. seriöst. kommer inte kunna bo kvar i sverige hela livet. pallar inte ha ett liv som går ut på att vänta in våren och sommaren. eller okej. det är ju lite "livskvalité" och sånt. men nää. fruktansvärt väder typ 80% av året. kul det! här har vi i alla fall ett gäng fina bikinisar. och ett par brillor.
 
H&M, H&M, gina, gina. solbrillor, gina.