/ confessions / vardagen och livet /

confessions

  • är typ allergisk mot stavfel och meningsbyggnadsfel. omedvetna alltså. (vet att jag sätter punkt för ofta i bloggen, men det är för att jag skriver som jag pratar typ).
  • jag pratar ofta med bäbisröst och så kallad "sne mun". helt cp och konstigt. måste sluta med det!
  • jag har knäckt fingrarna i flera år.
  • jag vill verkligen ha en pojkvän. har varit singel i ganska exakt ett år nu. 
  • är sjukt skoltrött och har typ varit det sen åttan.
  • jag gråter lätt när jag blir arg.
  • jag är värdelös på att ljuga.
  • jag tycker väldigt mycket om kaffe.
  • jag är faktiskt ganska lättlärd.
  • det är jätteviktigt att jag vaknar i rätt del av sömncykeln eller vad man säger. jag kan se sjukt trött och svullen ut annars, som en helt annan människa. och gör jag det är hela dagen förstörd. dock har jag inte klurat ut hur många timmar jag ska sova eller hur jag ska sova för att det ska bli rätt. sjukt jobbigt, eftersom det i princip styr mitt liv.