/ vardagen och livet /

i'm alive

hej på er! så gulliga ni är som fortfarande kollar in här trots den värdelösa uppdateringen. tror det var typ två månader sen jag skrev sist? fy skäms, hanna. men jag ville bara säga att jag lever. det är bara en vecka kvar av sommaren och jag ska försöka göra det bästa av tiden. eller nä. kommer inte orka. är sjukt trött. sen glömde jag mitt busskort på bussen igår så kommer inte ens ha råd att ta mig in till stan. najs. men i alla fall. ska verkligen försöka på riktigt att ta tag i bloggen nu när skolan börjar igen. och då kommer jag även berätta om min sommar. kan säga redan nu att den inte har varit så go. men jajaja. 
 
sitter hemma hos bengtssons just nu. chillar lite framför datorn. hehe. har hunnit bli rätt mycket blondare sen sist. meeeeen japp. hoppas allt är bra med er! hörs snart igen. puss.