/ vardagen och livet /

go helg

hola amigos!
 
igår var vi ute ett rätt stort gäng tjejer och käkade på lilla krogen. jättenajs. efter det gick vi upp till thilda ett tag och kollade let's dance, snackade och drack underbar ananassmoothie. go fredag helt enkelt! så gutt att hitta på grejer istället för att sitta hemma och glo. hehe. imorse drog jag in till stan för hotellfrulle med majsan och klara. alltid lika mumsigt och mysigt asså. efter det tog vi en liten runda på stan för att vänta in min buss. 
 
nu är jag hemma igen. solen skiner och jag känner att jag egentligen borde passa på att sola ansiktet lite. men ah.. nä. ska plocka iordning på rummet och badrummet tänkte jag. sen måste jag hoppa in i duschen och fixa iordning mig tills ikväll. blir lite party och jag känner på mig att det kommer bli jättekul! funderar lite på att ta lösögonfransar.. men pallar inte riktigt med det där limmet. det går lixom aldrig bort. så ja. vi får se. så himla kul att fixa sig!!!
 
helgen har börjat bra som ni hör, så hoppas den fortsätter så med! ha det så braaaa, puss och kram♥. förresten. tyckte det var jättepinigt att göra inlägget om killkläder, bara så ni vet det lixom. men får jag tips på vad jag kan lägga ut så skiter jag ju inte bara i det. fast kom på fler grejer jag kunde haft med i efterhand.. men ja. adjö!
 
alldeles nyss. cool va????