/ vardagen och livet / äventyr /

går inte fatta

hej! nu kommer det en roman om den bästa och mest overkliga kvällen i mitt liv.
 
jag kan verkligen inte fatta vad det är jag har varit med om. DET GÅR INTE FÅ IN I SKALLEN. känns verkligen alldeles för overkligt allting. jag har sett artisten jag älskar mest i världen LIVE. jag har stått och sett honom sjunga i verkliga livet. det är helt galet. ALLT var bättre live. han var ÄNNU snyggare än på klipp och bilder, hur det nu kan vara möjligt. det var en sån AMAZING show. han var SÅ BRA. det är inte konstigt att han är världens största artist. asså. guys. jag har på RIKTIGT varit på en JUSTIN BIEBER-konsert. en av mina högsta önskningar har gått i uppfyllelse. men jag kan inte för mitt liv förstå att det har hänt. jag kunde inte ens gråta på konserten. bara det säger det mesta. trodde jag skulle tjuta som en gris showen igenom, men jag blev bara helt paff. grät dock när han kom in, men sen var det helt tomt. kunde bara skrika och försöka suga in allt som hände. tror inte någon som var där verkligen kände att dom var där på riktigt. i alla fall inte dom som älskar han som jag. fanns ju vissa där som man undrade vadfan dom gjorde där. typ en medelålders man som satt typ bredvid oss. han kollade knappt. och han SATT ner. hur är det ens möjligt? jag bara flög. 
 
läste precis någon random tjejs blogg som också hade varit på konserten. hon skrev om när det var sista låten och justin ropade "WHO WANTS TO BE MY BABY?". jag bara rös i hela kroppen. gör det fortfarande när jag tänker på det. just "baby" känns så orginal och jag blir alltid så glad av den. kändes så stort att se honom framföra den live. men på allvar. ALLA låtar var så GRYMMA. kan inte plocka ut någon favorit. men det var så otroligt fint när han satt i "korgen" och åkte runt över publiken och sjöng "fall". sen när han sa något i stil med "I SEE MANY BEAUTIFUL GIRLS IN HERE TONIGHT" och pekade åt vårt håll trodde jag att jag skulle dö. eller ah. trodde nog att jag skulle dö under hela konserten. helt galet. alla upptempo låtar var grymma också. det bara pirrade i hela kroppen och man kunde verkligen inte stå still. det så underbart att gå på en konsert där man kan alla låtar. 
 
ett STORT plus var våra platser. vi hade egentligen biljetter till varsin sida av sektion B på ganska dåliga platser. men vi bestämde oss för att bara sätta oss på några lediga. vi fick flytta oss två gånger eftersom dom som skulle ha platserna kom. vi flyttade oss till bättre och bättre platser, och när vi satt på den bästa dittills så kom det faktiskt ingen. vi hade parkettplatser längst fram, lite snett bakom ståplatserna, kanske 100 meter från scenen. kändes närmare än vad det ser ut på bild. vi fick alltså ut väldigt mycket av konserten. man kände sig så delaktig. asså omg. vilda värld. nä. men det var det största i mitt liv. kommer nog aldrig smälta det.
 
igår på eftermiddagen fick jag världens fetaste huvudvärk och den hängde i hela kvällen, natten och morgonen så bestämde mig för att att stanna hemma och vila upp mig. ikväll drar jag ju nämligen till stockholm igen. ska bli skönt att komma iväg, ha en underbar weekend med tjejerna och ladda om batterierna med positiv energi. jag, johanna och maja kommer bo hos min kusin sanna. sjukt mysigt och kul att få träffa henne när man ändå är uppe!! nu måste jag packa och fixa lite inför ikväll. pusspuss.