/ sånt jag skrattar åt / vardagen och livet /

postkodlotteriet

hejsansvejsan.
idag är hanna trött. mycket trött. magen har värkt, huvudet har haft ont och kroppen har i allmänhet känts konstig. inte kul alls, faktiskt. meeeenmen. företagsekonomiprovet kändes rätt bra, så det är gutt. har däremot ångest över att vi har engelskaförhör imon, att mitt rum är ett bombnedslag och att jag verkligen inte PALLAR att träna idag. dels för att jag inte har mått bra, och dels för att jag är omotiverad. eller.. är nånstans i mitten av motiverad och omotiverad. lite av varje, typ. felet med mig är att jag är så "allt eller inget" av mig. ser ingen mening med att träna om jag har misskött kosten (fastän jag vet att träning aldrig är dåligt) och ska jag vara nyttig så måste jag verkligen träna. inga mellanting, alltså. sjukt jobbigt, vill bara komma ifrån det. men. imon SKA jag ta mig dit. till gymmet, alltså. inga ursäkter.
 
haha, men för att nämna något lite småkul då. i morse när jag satt och halvsov framför tv:n kom postkodlotteriets reklam upp. vinnarna står på någon sorts scen och viftar med sina stora checkar. seriöst. hade jag varit dom hade jag hoppat och tjutit av glädje. viftat sönder hela skiten, typ. men dom bara står där som ett gäng inlagda sillar. nä, okej förlåt. vet att dom typ är 70+, men ändå. ett leende kan dom väl bjuda på? nä. dom verkar ju inte ens glada. såå.. tog ut min lilla frustration över detta på twitter.
 
 
menade egentligen postkodlotteriet. men hur som helst. vad händer nån timme senare i skolan? jo, jag får lite respons :):):):)
 
 
haha, kul att jag dog för mig själv i klassrummet. #alltidlikapinsam men ja. haha. vet dock inte hur dom hittade min tweet eller så. hade ju inte taggat nåt.. men japps. har ett rum att städa och engelska att plugga. skulle behöva ha lite hemmaspa sen. kanske hörst senare, amigos!