/ skönhet och ytligheter / vardagen och livet /

carly rae jepsen - kiss

nu har carly rae jepsen's nya album kiss kommit ut på sporrefarre (spotify). favoriten? har inte lyssnat på alla än, men är sjukt säker på att duettlåten med min pojkvän justin bieber slår alla med hästlängder! min kära kåmpiz liza tipsade mig idag, asså ÅHHHH!!!! vilken perfekt låt! ♥♥♥ den kommer gå på repeat för ett tag nu. KÄRLEK.
 
 
träningen gick fint! spinning och core + lite rumpa och armar efteråt. härligt. imon ska jag ju till frissan, så vet inte om jag kommer hinna till något pass efteråt. tvek på om man ens vill träna, med tanke på att man (förhoppningsvis... heheh) kommer vara fin i håret. inte kul och svettas ner det det första man gör maybe. hur som helst. har bestämt mig vad jag vill nu. men det blir en surprise tills efteråt. haha. lol.
 
var ju på stan en sväng efter skolan. köpte ett halsband på lindex, hehe. och så en ansiktscreme. glömde ju min i stockholm. tog en annan denna gång; avéne light hydrating cream. för er som undrar och inte undrar. ska köpa rengöringen lite senare. ska göra slut på den jag har först. hihi. appropå sånthär ytligt.. en nagel gick av idag. JUST när alla hade vuxit ut igen och blivit fina. nu har jag fått fila ner dom så dom är askorta igen. kan va fint det med. eller jo, det är det faktiskt. framförallt röda. men föredrar ju ändå långa... SUCH.
lol, men så ser den ut. hahaa asså fyyyy. NEJ jag tror inte att jag är en hudterapeut. men vill bara tipsa :( den är nämligen asskön.
 
nu känner jag att det är desperate housewives-dags. och fixa färdigt naglarna. adjö med er. och godnatt! imorgon väntar en av veckans två värsta dagar. tisdagar och onsdagar är inte att leka med.
#1 / / Liza Bengtsson:

Nästan så att låten är för bra, alltså ååååh! iiiihhh, repeaaat!