/ vardagen och livet / äventyr /

halloween

hej på er!
 
halloween igår och det var kul! vi började några hos malin och var där ett tag för att sedan dra oss in mot stan. var massa folk där faktiskt. såklart, det var ju den feta halloweenferren! haha. nä, men det var bra anordnat av dom som hade gjort det! bra ställe osv. skriver som en kratta ikväll haha. kan inte formulera mig alls. men aja, haha. hade en go kväll i alla fall :) alla var verkligen ASLÄSKIGA, förutom jag. det var ju lite fult. men äh, man behöver faktiskt inte vara läskig om man inte vill. min simpla prinsessutklädnad gjorde mig unik!
 
idag har jag inte gjort mycket alls asså. vaknade typ halv 2. tog en sväng in till stan vid halv fem för att hämta min plattång hos johanna.. gick till maxi och köpte lite ansiktsmasker och en tidning. sen kom jag hem och badade och hade lite hemmaspa. så mm. bäddade rent sängen med, så det blir riktigt gutt och krypa ner i den nu! ska läsa den där tidningen med hade jag tänkt.
 
nu laddar vi om för en ny vecka. har bokat in mig på lite pass på gymmet och är redo att köra på. skola och vardag igen, så no excuses! let's go, så att säga. hihi. ska försöka blogga lite med. så säger jag i varje inlägg, i know, men jag är vild så jag kan göra det när jag känner för det. just kidding. heheeee, godnatt♥♥
 
tre bilder från min instagram