/ vardagen och livet /

congratz alex

heeej dear blogreaders!
 
har varit rätt off dom senaste dagarna för att jag helt enkelt har varit lite nere. inget att smyga med vafan, haha. men äh. asså tvekade förut om jag ens skulle med ut imon. MEN KLART JAG SKA. mitt kära majskorn har rätt, jag måste ut och ha lite kul! det är bara halloween en gång om året, så klart jag inte kan stanna hemma. nu tar vi nya tag och taggar till lite! jappjapp. så istället för att sova bort halva dagen som jag har gjort dom senaste dagarna så tänker jag gå upp tidigt imon och dra och träna. fräscha upp mig lite. är helt sunkig just nu. sen kommer min kära faster och två av mina fina kusiner förbi på fika. dels för att fira min lillebror som fyllde tonåring idag(!!!) asså det är så sjukt. JAG var nyss tretton. och jag kände mig jättestor då. han är ju en liten skit? men ah. har börjat acceptera att jag är sjutton nu, så klart att han också blir äldre.. men lol, asså nej. han kommer alltid vara max elva år i mina ögon. varför skriver jag ens siffror med bokstäver? så konstig. ah, men det jag skulle komma fram till var att dom också kommer hit för att min kusin sanna är i småland haha. hon bor nämligen i stockholm i vanliga fall. så det ska bli kul att se henne♥.
 
nu måste jag nog hoppa i säng så att säga. ska ju komma upp i tid imon. så mm. godnatt hörni! och grattis till alex!
 
lite sömnig bild på alex och mig från när vi satt i bilen till flygplatsen när vi skulle till turklandet i somras. hade bara denna på datorn. rätt ful, men ändå haha.