/ vardagen och livet /

sorry man

men tja, guys! här ekar det. beklagar azz. cool. hehe. hur äre? med mig är det rätt bra. men det är fortfarande väldigt mycket going on. eller så. samhällsprov imon, så ska hem och plugga lite nu. har varit och tränat en sväng, vilket verkligen var på tiden haha. körde lite crosstrainer osv i min ensamhet, sen gick jag faktiskt på yoga för första gången. skönt actually! men japp.

imon är det fredag igen och bara två veckor kvar till sommarlovet. i helgen vankas det födelsedagsfirande @ alice place, och så är lite annat mys inplanterat en la schedule. hehe spanska meets english, typ. ser fint ut i alla fall! och på tal om födelsedagar, så fyller min mami år idag. grattis :*

men japp. vi höres :)
senaste 48 timmarna i bilder. tror jag. nya skor!!! wiihh, gillar egentligen inte skor.

update: olika stora bilder, förlåtförlåt. jädrans mobilbloggning! ehheh

 

#1 / / Sandra - If it comes in pink:

Snyggt skal ;)