/ vardagen och livet /

lite mycket right now

hej! det är ganska full rulle ska ni veta. men ingen orkar väl höra på mina plugghistorier, så vi hoppar det. satt i alla fall ute i solen med psykologiboken när jag kom hem. eller okej, jag erkänner. det var molningt. men sen kom solen! har skaffat mig GIF, som jag tycker är väldigt skojsigt! påhittigt av den som kom på idén. drog in till stan en timme för tidigt för att gå på kristinebergsniornas musikal. fick därför traska till jonne (alice pojk) och vara där med alice ett tag. mm. men så åkte vi och kollade. tyckte det var jättebra faktiskt! har ju inte sett tidigare år, så har inte så mycket att jämföra med. mycket roligare än den lama konserten vi fick göra. hahaha. nä, men det var en kul musikal dom hade fått ihop. not bad! imponerande att dom klarade av alla danser.

hade shorts idag. faktiskt. så himla modigt. är lite anti shorts, på något sätt. även att det är skitsnyggt. meeen, det var gutt. kanske man kan få lite färg på benen snart med. tycker det är magen som suger åt sig mest sol!

meeen, ska gå och lägga mig nu. vi hörs imon. imon är det FREDAG. tjalala♥