/ vardagen och livet /

imon smäller det

åh herregud. kan verkligen inte fatta, att när jag vaknar imon är dagen kommen. lixom SKOLAVSLUTNINGEN. frihetens dag. haha. det är ju helt amazing. som vi har väntat på den här dagen, mis amigos. nu är den här. eller ah, imon är den det. SJUKT!!!

får ta och googla runt och se om jag kan hitta nån frisyr att göra. i have no idea. vet inte heller om jag ska ta ett par svarta/flätade kilklackar eller ett par korallfärgade skor. svårt detdär. hoppas det blir fint väder. eller okej. det gör inget om det är molningt. bara det är tillräckligt varmt, men inte kvavt oså. mm. börjar inte förens kvart över 10, så det är ju bra. tänk att jag slutar ettan. ETTAN. har lixom inte ens smält in att jag går på oscars än. så snabbt det går asså.

efter skolan ska jag, maja och bea (trion hehe) käka glass på mandarinen. don't know about them, men för mig är det premiär för iår! hehe. så ballt. eller så. kanske inte. mm. men ja. sen har jag lite mer än en veckas ledigt innan jag börjar jobba. vet inte tider och så än, men det blir bra. allt är bra! bra bra bra.

detta skulle egentligen publicerats för längesen, åtminstonde för typ två timmar sen. men datorn stängdes av. ren tur att skiten sparades!!! hade aldrig pallat skriva om det. nae. det hade jag inte. så thanks god. mm. men ah. ska painta naglarna lite tänkte jag. och så. kanske kolla lite film eller nåt. mysigt såhär när man äntligen är läx- och provfri. åh. underbart.

vad jag har haft för mig de senaste dagarna: (typ senaste veckan DÅRA)


tittat på när de lyckliga stundenterna släppts fria


sett balens vackraste


bockat för en massa skolarbeten


kollat när min lilla liza tagit självaste studenten(!!!!)


firat studenten med smarrig marängtårta


... oså poserat lite på klt

fina dagar. har hunnit med en massa annat med. men nån måtta fåre väl va. mm. nu har jag lekt "driven bloggare" färdigt för den här gången. den meningen var rikigt svår att få till, ska ni veta. men tjalala. nu skall livet få leka vidare. adjö, kära ni!
#1 / / Liza Bengtsson:

åhh, fult, men blir typ glad av att se bilderna från balen och studenten, wiii!

#2 / / sandra:

sv; men så skojjigt!:D haha. Jo, jag såg det.. jag och min kompis träffade henne i stockholm för ngn månad sedan. tss :)