/ vardagen och livet /

dreamcatcher

(skulle laddats upp för typ tjugo minuter sen, haha)

sådääär. har kommit hem från la escuela nu. skönt! hade en så kallad snabblektion sista lektionen, så fick sluta lite tidigare. redigt lovely! solen skiner, glada miner. ganska fnissig dag idag med faktiskt. det är alltid härligt, så att säga. hm.. nu då? ska dra lite mellis tror jag. sen får jag nog dra in till stan om mormor är hemma, så jag kan dricka kaffe där innan träningen. such att bo i pvik alltså. börjar träningen vid sju så hinner man inte om man tar halvbussen, speciellt inte om det är spinning. och det är det idag :) men ska bli riktigt skönt faktiskt!

hörs senare, mis amigos! ciao
förresten, är det bara för mig det tar 100 år att ladda upp en bild??? brukar inte funka alls ibland..typ idag. *kämpar*


hehhhhhehehheh jag & min drömfångare. tänkte lägga upp fler bilder, men internet vill inte samarbeta.

#1 / / Liza Bengtsson:

Hanna, man gör bilden i ett visst antal pixlar som du ska ha den på bloggen, sen laddar du upp den, gör du så eller? haha